آخرین اخبار روز ایران و جهان را در این سایت بخوانید.

اخبار روز ایران و جهان

هنرمندان عرصه موسیقی 90 آیا امسال موفق می شوند؟

بازدید : 464 |
درباره : فرهنگی , |
تاریخ : جمعه 25 فروردین 1391 زمان : 12:01

در فضای مجازی برخی از چهره ها توانستند به خوبی خودی نشان دهند و برای خودشان در موسیقی زیرزمینی هویت و نامی دست و پا کنند که پیش بینی می شود امسال وارد دنیای مجاز موسیقی شده و...

بیا با من مدارا کن...

اگر قرار به معرفی پدیده باشد قطعا "شهرام شکوهی" بزرگ ترین اتفاق سال قبل، در بازار موسیقی کشور است که در سال جدید قطعا خیلی بیشتر از او خواهم شنید. این خواننده قرار است امسال تور کنسرت هایش را آغاز کند تا مخاطبانش بتوانند از نزدیک شاهد اجرای زنده خواننده مورد علاقه شان باشند. قطعا این خواننده در صورت اجرای زنده ای قابل قبول، همه قابلیت های ستاره شدن در بازار موسیقی کشور را دارد و می تواند در سال جدید به انتخاب اول خیلی ها تبدیل شود.


ستاره می شود...

نام "مرتضی پاشایی" پس از خواندن آن قطعه سوزناک برای ناصر حجازی بر سر زبان ها افتاد. قطعه ای که در تمام مراسم های یادبود این بزرگ مرد فوتبال ایران شنیده می شد و با استقبال گسترده مخاطبان موسیقی توام شد. همین اتفاق باعث شد این جوان متولد سال 1363 و ساکن آریاشهر، خیلی زود نامش بر سر زبان ها بیفتد و بتواند خودی نشان دهد. طولی نکشید که پاشایی سر از صداوسیما درآورد و ملودی تیتراژ سریال «شیدایی» با صدای علی لهراسبی را خواند تا رفته رفته وجهه ای رسمی تر و قابل قبول تر را برای خود دست و پا کند. گفته می شود او تمام مراحل رسمی شدن را گذرانده و آلبومش برای اخذ مجوز به دفتر موسیقی وزارت ارشاد فرستاده شده است. انتشار آلبوم او در سال جدید اتفاقی است که می تواند قضاوت را درباره این جوان راحت تر و بهتر کند.


حضوری دوباره پس از سالها

"علی عبدالمالکی" از جمله پدیده های چند سال اخیر بازار موسیقی کشور بوده و هست و کنسرت رسمی اش در اواخر سال قبل این نوید را به طرفدارانش داد که او به زودی وارد جرگه هنرمندان رسمی بازار موسیقی خواهد شد و استقبال از این کنسرت هم دلیل محکمی به محبوبیت این خواننده در بین مردم بود. آهنگری، مدیر برنامه های عبدالمالکی، درباره فعالیت های رسمی این خواننده در سال جدید، به تماشا می گوید:

«آلبوم رسمی عبدالمالکی شش ماه است که آماده انتشار است و همه مجوزهای آن هم اخذ شده اما خود علی باز اعتقاد دارد که برای آلبوم اول، خیلی بیشتر باید وقت گذاشت و همین باعث شده که تغییرات زیادی را در کلیت آلبوم اولش بدهد. ما دوباره برخی کارها را برای اخذ مجوز روانه ارشاد کرده ایم تا آلبوم در بهترین حالت ممکن وارد بازار موسیقی کشور شود. اما اواسط تیر، کنسرت دیگری را برنامه ریزی کرده ایم که این بار با تغییراتی بزرگ نسبت به برنامه اول، روی سن خواهیم رفت تا قابلیت های گروه را بیشتر از قبل نشان دهیم».

او همچنین درباره تاریخ انتشار آلبوم نیز گفت:

«نمی توانیم تاریخ دقیقی را برای انتشار آلبوم اعلام کنیم اما قطعا همه سعی ما این است که در شش ماهه نخست سال، آلبوم وارد بازار موسیقی کشور شود».


سامان جلیلی لب «پرتگاه»

می گویند او تلفیقی از محسن یگانه و شادمهر است. جنس صدا و سبکی که این جوان برگزیده در مدت زمان کوتاهی توانسته علاقمندان فراوانی را برایش دست و پا کند. او این روزها سخت در حال آماده سازی قطعات آلبومی با عنوان «پرتگاه» است که قرار است به صورت مجاز روانه بازار موسیقی شود. محمد قیامتی، مدیر برنامه سامان جلیلی، در این باره می گوید:

«از مهر 90 در کنار سامان جلیلی کار را به صورت جدی شروع کردیم و در طول این مدت توانستیم در اولین و مهم ترین گام مجوز شعرهای آلبوم پرتگاه را اخذ کنیم و بعد از این مرحله با آماده شدن ملودی آلبوم در حال حاضر در مرحله تنظیم آهنگ ها قرار داریم که فکر می کنم اواخر اردیبهشت آلبوم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و در برنامه بعدی با اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی اواخر اردیبهشت برای اولین بار کنسرت سامان در نمایشگاه بین المللی تهران سالن میلاد برگزار خواهد شد».

و هنرمندان خوب دیگری که امکان و مجال صحبت در این فرصت کوتاه نیست.



برچسب ها : موسیقی , هنرمند , پاشایی , عبدالمالکی , سامان , شکوهی , پاپ , ستاره , اجرای زنده ,
نویسنده : مدیر | نظرات (0)

اخبار مرتبط

آخرین خبرها

اسامی داوران هفته نخست لیگ برتر اعلام شد
حمله بی‌سابقه پروین به وزیر
طرح تشکیل استان آذربایجان مرزی
حسین فریدون پنجم شهریور محاکمه می شود
هانیه توسلی هم در تلویزیون ممنوع شد
تلاش بغداد برای کاهش تنش تهران لندن
اتحادیه املاک کرج: خانه ارزان شد اما اجاره پایین نیامد
قلعه نویی: اگر فحاشی 100 هزار نفر خوب است آن را به حسن زاده تقدیم می کنم
دروازه بان برزیلی برای حضور در تیم گیتی پسند وارد ایران شد
دزدی هنگفت از جنیفرلوپز
احتمال صدور حکم سه سال حبس برای نجفی
بویینگ 80 فروند هواپیما به ایران می‌فروشد
دوقلوهای داعشی مادر خود را سر بریدند!
واکنش‌ ها به نتایج همه پرسی در انگلیس
رقم کمک هزینه مسکن نمایندگان مجلس
سود وام مسکن کاهش یافت
راز قتل بازیکن سایپا
شبکه "من و تو" جای سالار عقیلی نیست!
مذاکره هوایی ایران و آمریکا کلید خورد
قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار+ جدول
کاهش 100 هزار تا 6 میلیونی قیمت خودرو
حضور ناو جنگی ائتلاف دریایی خلیج عدن در ۵ مایلی کشتی «ایران شاهد»
تولید یک هواپیمای جدید 70 نفره در ایران
قیمت دیپلم و لیسانس و دکترا در بازار آزاد!
شش دلیل برای خوردن شکلات تلخ
خواهرزاده فردین در سریال درحاشیه+ تصاویر
چهار باور غلط درباره دویدن
اوباما: ایران بایدبخشی‌از راه‌ حل‌ یمن باشد
ادامه روند کاهشی قیمت اوراق مسکن
ابوبکر البغدادی زخمی شده است؟

ارسال نظر برای این خبر


کد امنیتی رفرش